Thursday, April 17, 2008

Masini noi


Audi A4 Avant
Cel mai de succes break (station wagon) premium - Audi A4 Avant - oferă pe lângă performanţe şi calitate fără compromis, o înaltă valoare de utilitate pentru sport şi recreaţie, combinând eleganţa cu funcţionalitatea inteligentă.

Audi A4 Avant, bazat pe aceleaşi tehnologii integrate în varianta Sedan, are îmbunătăţiri în ceea ce priveşte axa frontală „five-link”, asigurând o distribuţie optimă a greutăţii şi garantând astfel o precizie mai mare şi agilitate când vine vorba de manevrabilitate. Audi A4 Avant oferă deci o nouă şi fascinantă experienţă de condus, similară cu cea care a condus întreaga presă auto să ofere variantei Sedan titlul de cel mai bun automobil din gama berlinelor de clasă medie.

Comparativ cu generaţia anterioară, proporţiile noului A4 Avant au fost reconfigurate într-o manieră mai dinamică şi mai sportivă. Capota motorului şi ampatamentul au fost mărite, pilonii de tip D oferă o siluetă în stil coupe, cu aspect dinamic, în timp ce partea din spate este dominată de linii orizontale, puternice. Noul A4 Avant măsoară 4,7 m lungime (cu 12 cm mai mult decât generaţia anterioară). Caroseria sa este considerabil mai rigidă şi mai sigură, în ciuda faptului că este cu 10% mai uşoară.

Ambianţa interioară în noul Audi A4 Avant este dominată de lumină şi spaţiu. Interiorul reflectă viziunea Audi - înaltă calitate, aspect sofisticat şi operare logică şi intuitivă. Cockpit-ul este orientat către şofer, împrumutând multe facilităţi de la fratele mai mare Audi A8. Datorită noului sistem de parcare electro-mecanic, s-a renunţat complet la levierul manual pentru frâna de mână.

Audi a echipat noul Avant, la cerere, cu o largă gamă de echipamente high-tech, ce vor face condusul mai relaxant şi mai sigur.

Audi A8

Confort şi dinamism la cel mai înalt nivel: prin designul exclusivist şi multitudinea de inovaţii, noul Audi A8 defineşte nivelul înalt de exigenţă al clasei automobilelor de lux Audi. "Progres prin tehnologie" este evident nu doar prin caroseria integral din aluminiu şi prin tracţiunea integrală permanentă "quattro".

Audi A8 cu motor in 12 cilindri este standardul pentru cea mai înaltă dinamică în clasa de lux precum şi sinonim pentru eleganţă şi putere la cel mai înalt nivel. Acest veritabil top model reuneşte aceste trăsături puternice de caracter în suveranitate şi fascinaţie. În special versiunea lungă A8 L W12 quattro.

Clar şi precis, puternic şi expresiv. Audi A8 în 12 cilindri se prezintă corespunzator poziţiei sale. Astfel, top modelul de la Audi îmbină multe calităţi şi din punct de vedere optic, calităţi pe care oamenii le asociază, atât în mediul profesional cât şi în cel privat, cu renumele, succesul şi experienţele valoroase.


BMW Seria 1 Cabriolet

Noul Cabrio din Seria 1 aduce vara pe şosele printr-un design elegant, cu soft-top electric şi cu motoare puternice. Cu un motor pe benzină, cu şase cilindri în linie (125i), cu Valvetronic sau cu un motor pe benzină, cu patru cilindri în linie (120i), cu High Precision Injection (HPI). Performanţe, stil şi exclusivism ce nu au mai fost întâlnite în această clasă. Şi, cu BMW EfficientDynamics, Seria 1 Cabriolet este lider în ceea ce priveşte economia de combustibil.

În timpul zilei, soarele se reflectă de-a lungul liniilor lungi ale conturului capotei, înainte de a fi absorbite de suprafeţele convex-concave şi de pasajele proeminente ale roţilor. Pe timp de noapte, luminile oraşului se reflectă în profilul musculos. Când soft-top-ul este retractat, este evidenţiat spatele lat şi elegant. Când este închis, designul exterior este compact şi puternic. Întruchipare a unei abordări unice , BMW Seria 1 Cabriolet oferă cea mai interesantă experienţă din segmentul compactelor în ceea ce priveşte condusul sub cerul liber.

În armonie cu exteriorul, interiorul oferă un design clar, luminos şi plin de viaţă, Se distinge prin contururi orizontale dinamice care creează o legătură formală între faţă şi spate. Împreună cu materialele de înaltă calitate, o varietate de tapiţerii şi echipări interioare, designul interior contribuie la sentimentul de libertate deplină. Şi cu asemenea varietate de opţiuni, forma viitorului sezon estival depinde numai de tine. Experimentează plăcerea condusului în cea mai pură formă a sa.

Simte vântul prin atingerea unui singur buton: soft-top-ul, acţionat electronic, se deschide sau se închide în numai 22 secunde, chiar şi atunci când maşina se află în mişcare la o viteză de până la 40 km/h. Când este închis, luneta integrată - ranforsată - contribuie la blocarea zgomotului de fond. Cu o masă de 1.260 g/m2, acoperişul puternic asigură o îmbunătăţire izolaţiei fonice, iar iarna oferă un nivel comparabil al confortului ca şi un acoperiş permanent. Soft-top-ul este disponibil şi în nuanţă antracit cu reflexe argintii, ceea ce îi oferă un aspect unic, strălucitor.



Dacia Logan Pick-Up

Vehicul robust şi modern, Logan Pick-Up se remarcă şi prin latura sa practică, unul dintre atributele fundamentale ale familiei Logan. Astfel, Dacia Logan Pick-Up dispune de o benă a cărei lungime de încărcare este de 1,80 m şi a cărei sarcină utilă este de 800 kg. În plus, cabina dispune de un spaţiu de depozitare cu volumul de 300 de litri, situat în spatele scaunelor.

Dacia Logan Pick-Up preia de la modelele anterioare suspensiile înălţate, gardă la sol mai ridicată, cât şi protecţia grupului motopropulsor. Introdus pentru prima oara pe Logan MCV, dispozitivul de protecţie a cutiei de viteze şi a transmisiilor împotriva prafului se regăseşte şi la Logan Pick-Up. Bena, cu o capacitate de încărcare de până la 800 kg, este unul dintre punctele forte ale modelului Logan Pick-Up. Un ornament din plastic, care rezistă la sarcini de până la 100 kg, protejează marginea superioară a benei. În ceea ce priveşte oblonul de închidere al benei, acesta poate suporta, în poziţia rabatată, o încărcătură de până la 300 kg, valoare demnă de vehiculele pick-up de mari dimensiuni. Planşeul benei, părţile sale laterale şi peretele de închidere a cabinei sunt realizate din tabla din oţel tratată împotriva coroziunii. În plus, un dispozitiv de evacuare a apei prin două conducte de scurgere specifice permite evitarea stagnării apei de ploaie în benă.

Dacia Logan Pick-Up beneficiază de acelaşi nivel de siguranţă activă şi pasivă întâlnit la Logan MCV. Vehiculul este conceput pentru a face faţă celor mai dificile drumuri, datorită arcurilor elicoidale şi amortizoarelor verticale. În plus, şasiul este echipat, în serie, cu o bară anti-ruliu în faţă. Toate aceste elemente fac din Dacia Logan Pick-Up un vehicul sigur în orice condiţii. Frânarea este asigurată de frâne cu discuri ventilate în faţă şi tamburi în spate. Versiunile prevăzute cu ABS sunt echipate cu un sistem Bosch8.0 de ultimă generaţie cu repartitor electronic de frânare EBV.


Fotografii spion - Audi Q5 la ultimele teste

Iniţial se credea că noul Audi Q5 îşi va face debutul la salonul auto de la Los Angeles anul trecut. Apoi, competitorul modelelor BMW X3, Land Rover Freelander, şi Mercedes GLK ar fi trebuit să îşi facă premiera la Geneva dar spre dezamăgirea noastră Audi a prezentat doar conceptul Q7 V12 TDI. În final Audi a confirmat că modelul Q5 îşi va face debutul la Salonul Auto de la Beijing (China) în perioada 22 -28 aprilie 2008.

Cum Salonul auto de la Beijing va începe peste doar trei zile, fotografii spion din Germania au surprins în timpul testelor mult aşteptatul prototip. Partea frontală şi cea din spate sunt mascate de componente din plastic, dar detaliile de design laterale şi de pe capotă pot fi observate foarte clar.

Ne aşteptăm să fie echipat cu noua transmisie DSG cu 7 viteze de la Volkswagen plus
o gamă variată de motoare pe benzină şi diesel. Noul Audi Q5 este construit pe baza arhitecturii MLP care a servit de asemenea ca fundaţie şi pentru noile A5 şi A4.

Audi Q5 este programat să intre în producţie la fabrica din Ingolstadt până la începutul verii, lansarea în Europa fiind programată pentru sfârşitul acestui an.

No comments: